بانك صادرات به مشتريان اينترنتي خود در هفته بانكداري تخفيف مي‌دهد

جمعه ۹ شهریور ۱۳۸۶ -- ۲۰:۲۳

به مناسبت سالروز تاسيس بانك صادرات ایران و هفته بانكداري، به متقاضيان استفاده از خدمات اينترنتي بانك صادرات جهت دريافت دستگاه رمزياب ( ۵۰ (otbدرصد تخفيف داده می شود .

 بانك صادرات ایران از تاريخ دهم تا پانزدهم شهريور ماه جاري به مشتريان خود جهت دريافت دستگاه رمزياب جهت استفاده از خدمات اينترنتي ، ۵۰درصد تخفيف مي‌دهد.

در سايت بانكداري اينترنتي بانك صادرات كه در زمان حاضر عمليات انتقال وجه، تعيين مبلغ چك سپهري و رويت حساب از طريق آن امكان‌پذير است،به منظور جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي،سيستم‌هاي متعدد امنيتي بكار گرفته شده است. به موجب اين اقدام، صاحب حساب با استفاده از دستگاه رمزياب ( ( otbقادر به ورود و استفاده از سيستم خواهند بود.

 تاكنون  بیش از شانزده هزار نفر عضو سيستم بانكداري اينترنتي بانك صادرات شده‌اند.

 

متقاضيان جهت عضويت و استفاده از خدمات اينترنتي  بانك صادرات مي‌توانند

به سايت http://ib.saderbank.com  مراجعه كنند.

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

  1. سلام..با توجه به افزایش لینک باکسها و اینکه دیگر کسی به تبلیغات متنی توجهی نمیکند ما دست به ابتکار جدیدی زده ایم و در ابتدای راه هستیم…شما یا باید اولین باشید و یا بهترین..پس عجله کنید و اولین باشید…با گذاشتن لوگو باکس بدون تغییر در اندازه در انتهای وبلاگتان فقط کافیست آدرس یک عکس را برای ما ارسال کنید تا از آن به عنوان لوگوی شما استفاده شود و همکاری ما تا زمانی ادامه خواهد داشت که لوگوباکس در وبلاگ شما قرار دارد.

  2. شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۶ -- ۰۲:۱۸

    مطالب و نظرات عميق شما قابل تامل و حاوي مفاهيمي قوي و موثر ميباشد
    چرا در گسترش آن نمي کوشيد اين فرصت را ما در اختيار شما قرار ميدهيم
    فقط يکبار امتحان کنيد وامار بازدید سات خود را بالاتر ببرید.
    فضاي رايگان وب ما برای شما http://www.fws.ir
    با حمایت
    http://www.cyberhost