مشتری مداری

یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ -- ۰۱:۴۳

مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت ماست .

او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته ایم .

او یک فرد خارجی در سازمان نیست، بلکه مشتری جزئی از سازمان ماست .

مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست .

ما با خدمتی که به مشتری ارائه می نماییم به او لطف نمی کنیم، بلکه او از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما می دهد و حق ما لطف می کند .

ماهاتما گاندی

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

هیچ دیدگاهی تا اکنون ثبت نشده است.