كاهش شديد تبليغات بانكها

جمعه ۲ دی ۱۳۸۴ -- ۲۰:۰۵

شوراي عالي مديران بانكها تصميم گيري مي كند
كاهش شديد تبليغات بانكها در صدا و سيما و محدود شدن جوايز قرض‌الحسنه.

  مديركل روابط عمومي بانك صادرات گفت: تبليغات مطبوعاتي و راديو تلويزيوني بانكها بزودي ساماندهي مي‌شوند و در صورت تصويب مصوبه شوراي عالي مديران بانكها ضمن اينكه جوايز قرض‌الحسنه، محدود خواهند شد، از حجم تبليغاتشان نيز به شدت كاسته مي‌شود.

افشين صنعتي مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس خاطر نشان كرد: شوراي هماهنگي مديران عامل بانكها هزينه‌هايي را در جهت كاهش هزينه‌هاي بانكها در زمينه تبليغات صدا و سيما و مطبوعات ارايه كرده‌‌ است.
وي با بيان اينكه هر چه هزينه‌هاي بانكها كاهش يابد سود سپرده‌گذاران افزايش خواهد يافت،افزود: اين ساماندهي عمدتا شامل تبليغات بانكها در زمينه سپرده گذاري قرض‌الحسنه‌ها است و بانكها تبليغات خود درباره خدمات جديد و نوين بانكي را خواهند داشت.
صنعتي مقدم يادآور شد: طي هفته جاري روابط عمومي بانكها در اين زمينه نشستي را برگزار كرده و در صورت تصويب مصوبه شوراي عالي مديران بانكها ضمن اينكه جوايز قرض‌الحسنه، محدود خواهند شد از حجم تبليغاتشان نيز به شدت كاسته مي‌شود.
وي ادامه داد: بر اين اساس ممكن است تبليغات قرض‌الحسنه هاي بانكها هر شش ماه يكبار و به طور همزمان مشترك صورت پذيرد.

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

هیچ دیدگاهی تا اکنون ثبت نشده است.