مدیریت رضایت مشتری

یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ -- ۲۰:۴۹

یکی از جهت گیری های مدیریت نوین توجه به اصل مشتری گرایی و جلب رضایت خدمت گیرندگان می باشد .

پیتر دراکر :

“کسب درامد برای یک سازمان نمی تواند یک هدف باشد بلکه تنها شاخصی است که نشان می دهد سازمان در انجام وظایفش در ارایه خدمت به مشتریان خود چگونه عمل کرده است ”

مدیریت رضایت مشتری

ارزش یک کارمند را موقعیت و پست سازمانی او مشخص نمی کند

بلکه ارزش هرکارمندی وابسته به میزان رضایتی است که درمشتری ایجاد می کند

پ. ن : مدیریت رضایت مشتری  csm )  customer satisfaction managemet )

 

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

هیچ دیدگاهی تا اکنون ثبت نشده است.