وفاداری مشتریان …

دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ -- ۱۷:۰۸

در بحث مشتری مداری، یک دسته بندی از مشتریان ارائه شده است که به معرفی چهار گروه از مشتریان می پردازد :

مشتريان وفادار ، مشتريان به نسبت وفادار ، مشتريان بي وفا، مشتريان وفادار رقيب.

این روزها به این موضوع فکر می کنم که با  مشتریان بی فا چه باید کرد ؟

براستی با مشتریانی که نزد ما نسیه خرید می کنند و در جای دیگر نقدی می پردازند ! چه باید کرد ؟

خوب هم مشتری برای بی وفایی خود دلایل و بهانه هایی دارد و هم بانک از مشتریان بی وفا  انتظارات ، گله و شکایاتی ؟

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

هیچ دیدگاهی تا اکنون ثبت نشده است.