نیاز به آموزش

یکشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۴ -- ۰۶:۴۱

 

تحویلدر یک کارمند تازه کار،با چهار سال سابقه  و دانشجوی رشته مدیریت می باشد . مطالبی که از علم مدیریت عنوان میکند از کتابهای دانشگاهی و چیزهایی که به ذهنش می رسه (که به نقد وبررسی بیشتر نیاز داره)خواهدبود. هدف تحویلدار از راه اندازی این وبلاگ تنها ارائه اخبار بانک، وبحث کم بودن  حقوق و مزایا  واضافه کارنبوده است . بلکه تاکید به  نیازی است که امروزه در تمامی سازمانهای موفق به آن توجه خاص دارند و این نیاز  چیزی جز آموزش وافزایش دانش کارکنان سازمانها نیست .  افزایش کارایی سازمانها در گرو افزایش کارایی منابع انسانی است و افزایش کارایی منابع انسانی در گرو آموزش وتوسعه دانش و مهارت و ایجاد رفتارهای مطلوب برای انجام موفقیت آمیز مشاغل است.البته آموزشهایی می تواند باعث ایجاد وافزایش کارایی گردند که هدف دار ،مداوم ،پر محتوا و به وسیله کارشناسان،اساتید،ومربیان مجرب در امور آموزشی،

برنامه ریزی واجرا گردد.تجربه گذشته به ما گوشزد می کند که تغییر در مسیرحرفه ای مشاغل و روشهای انجام کار اجتناب ناپذیر است و توجه به آموزش و توسعه منابع انسانی در مسیر این تغییرات و تحولات ،تنها پلی است که می تواند ما رااز دنیای امروز به دنیای پر تغییر وتحول فردا رهنمون سازد . بنابر این لزوم آموزشهای مداوم ،هدف دار ،برنامه ریزی شده وهمگام با پیشرفتهای علم وتکنولوژی باید به طور جدی در فرایند مدیریت مورد توجه خاص قرار گیرد .  من خیلی مایل هستم  که از نظرات شما همکاران بیشتر استفاده کنم . تا به کمک هم به هدف عالی تمامی سازمانها ومدیران وکارکنان که نهایت کارایی وبهره وری و همچنین آشنایی با  دانش روز  بانکداری و مدیریتی برسیم .در مدیریت منایع انسانی یکی از اصول یادگیری، راهنمایی عنوان شده است که براساس آن انسانها به منظور یادگیری از طریق تجارب مفید ،سازنده وموفقیت آمیز نیاز به راهنماییهای دقیق وتشویق کننده دارند.  امید وارم شما دوستان نیز اگر مطلب و نظر  خاصی دارید دریغ نکنید .

 من مشتاقانه منتظر شما دوستان هستم.

 

شهادت

امام محمد باقر (ع)

 را به عموم عاشقان اهل بیت تسلیت عرض می کنم

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

هیچ دیدگاهی تا اکنون ثبت نشده است.