تفاوتها؟!

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ -- ۱۸:۳۵

چند روز قبل از حساب یکی از مشتریان از طریق اینترنت چند شارژ ایرانسل خریداری شده بود .

با رویت صورت حساب مشتری و یافتن بانکی که از درگاه اینترنتی ان خرید انجام شده بود با دایره خدمات اینترنتی بانک تماس گرفتم .

در کمتر از دو دقیقه شماره که شارژ شده بود ، اعلام کرد و خبر از انتقال وجه ناموفق هم داد که ما بی خبر بودیم و در صورت حسابهای ما ذکر نمی شد .  با پیگیری مشتری ایشان فرد سوء استفاده کننده را یافت و ….

اگر پاسخگویی بانک مذکور نبود و مشتری اعتباری ما اگر از خدمات بانک ما نگران می شد ،  احتمال ادامه لغو فعالیت او در شعبه ما وجود داشت ؟!!

اما در این سو چند روز قبل همکار خدمات نوین ما با بدخلقی جوابی سر بالا به من داد که من از مشتری که در مقابل من نشسته بود ، خجالت کشیدم و …..

تفاوتهای زیادی در خدمات و نحوه ارائه انها را شاهد هستیم که یافتن علت و منشاء این تفاوتها را به شما می سپارم !!!!

مهدی صمدی

کارمند بانک صادرات و دانشجوی دکتری مدیریت مالی هستم . علاقه مند به مباحث بانکی ، بازارهای مالی ، بورس و سهام و مدیریت منابع انسانی و ...

More Posts

  1. سارا
    سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ -- ۱۵:۵۵

    سلام
    من يه سوال از شما دارم كه برام حياتيه
    ايا كسي ميتونه از روي شماره حساب ادرس شخصي رو بده؟ مدتي قبل قرار بود با كسي ازدواج كنم ولي طرف كلاهبردار از اب دراومد و هر چي گفته بود دروغ
    من احمق هم بدون اطلاع خانوادم بهش پول قرض دادم و تنها چيزي كه ازش دارم و مطمئنم راسته شماره حساب و اسمشه نميتونم شكايتم كنم ميشه شما راهنماييم كنيد
    لطفا جوابتون رو بطور خصوصي برام ايميل كنيد sara_ind6403@yahoo.com
    با تشكر